Доставка:

 

1. Доставка здійснюється компанією “Нова Пошта” по Україні (згідно тарифів перевізника за рахунок покупця):
- на відділення
- адресна доставка
2. Самовивіз з офісу компанії після погодження з менеджером
3. Відправка здійснюється протягом 1-3 робочих днів з моменту отримання оплати (чи передплати) за умови наявності товару на складі
4. Після відправлення, менеджер надішле Вам повідомлення з номером ТТН для відстеження у Viber
5. Відправляємо тільки при наявності передплати. Мінімальна передплата складає 10%
6. При отриманні замовлення на Новій Пошті, перевіряйте стан відправлення в присутності представника компанії. Якщо Ви виявили пошкодження, складіть Претензію та поверніть відправлення працівнику Нової Пошти. Обов'язково повідомте нашого менеджера для узгодження подальших дій (заміни, повернення, тощо…)
7. Якщо відправлення прийняте без перевірки, а механічні пошкодження виявлені вдома, компанія не може гарантувати повернення чи обмін

 

 

Варіанти оплати:

1. Оплата на розрахунковий рахунок ФОП
2. Оплата товару при отриманні наложеним платежем (Нова пошта)*
3. Оплата на рахунок ТОВ (узгоджується з менеджером)

*відправка при обов'язковій передоплаті не менше 10%

 

Умови повернення товару:

 

Згідно Закону України «Про захист прав споживачів» обміняти або повернути товар можна протягом 14 днів з моменту отримання. Для повернення, будь ласка, заповніть “Заяву на повернення” та надішліть на почту complaint@domosvet.com.ua.

Зверніть увагу, ми приймаємо повернення, тільки якшо:

1. Товар не був у експлуатації
2. Нема слідів монтажу
3. Збережена та не пошкоджена оригінальна упаковка (без надписів і розривів)
4. Повна комплектація товару
5. Провода, шнури та ланцюги з комплекту виробу не були обрізані, укорочені чи видозмінені

 

Скачати шаблон заяви

Гроші повертаються після отримання і перевірки світильників. Зазвичай, повернення грошей здійснюється протягом 3 робочих днів після отримання товару, яле якщо це неможливо з об'єктивних причин, не пізніше 7 календарних днів, передбачених законодавством.
Транспортні затрати при поверненні або обміні товару сплачує покупець.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ, компанія Domosvet, повертає грошові кошти у повному обсязі. Зарахування грошових коштів відбувається згідно тарифів банка-емітента Вашої картки. Обов'язково уточнюйте всі деталі з менеджером!


Гарантія:

У нашому магазині діє гарантія 6 місяців з дня придбання на всю продукцію (підтвердженням покупи являється банківська квитанція, чек Нової Пошти чи видаткова накладна).

Гарантійні зобов'язання НЕ розповсюджуються на Товар у випадку:

1. Пошкодження (дефекти нанесені клієнтом)
2. Пошкодження, які виникли внаслідок недбалого поводження чи використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, потрапляння всередину корпусу посторонніх предметів)
3. Пошкодження, викликані перепадами напруги в мережі
4. Пошкодження, які виникли внаслідок використання товару не за призначенням чи з порушенням правил експлуатації
5. Пошкодження чи ненормальне функціонування виробу, викликані використанням нестандартних та (чи) неякісних витратних матеріалів (ламп), приладдя, запасных частин, елементів живлення
6. Наявність на виробі ознак ремонту силами клієнта
7. У випадку зміни технічних параметрів світильників
8. У випадку відключення світильника без допомоги майстра-електрика, гарантійний термін на товар скасовується 
9. Бій скла під час монтажу чи під час експлуатації не є гарантійним випадком
10. Стихійні лиха.

Обирайте з нами! Живіть на стороні Світла!